Z czym to się je? :)

Z czym to się je?
- Raczej z czym się nie je :)

Zlepek obrazków wyszperanych w sieci :)
Czarny humor
Seksistowski humor
Chamski humor
Czerstwy humor
Humor WTF
Z tych co lepiej nie przy jedzeniu :D

No to sru!

środa, 20 czerwca 2012

Tytuł byłby WTForek ale mamy środę

<IceK>Ja lubię siebie. Siebię lubi mnie. Mnie lubię ja. I wszyscy jesteśmy szczęśliwi. Schizofrenicy nie mają źle. 

http://takbardzozle.blogspot.com/
Świetny blog baj de łej :D


Tyle Revv na dziś :) Przepadłam :D

3 komentarze:

  1. Jest mi niezmiernie miło, że Ci się podobają! : D Jakbyś chciała randomowych obrazków o pierdołach to zapraszam na moją zupę: revv.soup.io ; )
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie omieszkam zajrzeć :)
      Uwielbiam babki w męskim świecie - jesteśmy zdrowo kopnięte ;D i takie... wyjątkowe :)

      Usuń
    2. No właśnie widzę, że Ci się przewija gdzieniegdzie inżynierski humor! : D Z jakiej części kraju jesteś? Napisz do mnie na maila, kopnięta samico: revvriverse@o2.pl ; )

      Usuń